گروه ورزشی: مدت‌هاست که از اصغر شرفی خبری نیست و او به دور از هیاهوی فوتبال و در حالی‌که در این چند سال پیشنهاد جالب توجهی برای مربیگری در ایران نداشته است،بیرون ازگود نشسته است.

شرفی به عنوان یک پاسی قدیمی از این موضوع ناراحت است که چرا از پیشکسوتان این باشگاه برای اداره پاس استفاده نمی‌شود و دیگران(به تعبیر خودش غیر پاسی‌ها) در اداره این تیم سهم دارند.شرفی در این مورد گفت: «واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی برای تیم فوتبال پاس افتاده است. مگر در این تیم قحط‌الرجال شده که برای حضور شخصی مانند پورحیدری که پیشینه‌ای استقلالی دارد پیغام داده می‌شود و به ایشان چهار یا پنج پست همزمان در پاس داده می‌شود. واقعا شرایطی که در پاس همدان می‌بینیم نشانگر آن است که این تیم تبدیل به تیم دوم استقلال شده و اولیایی برای اینکه خودش را به استقلال بچسباند در هر شرایطی تنها به فکر استفاده از عناصر استقلالی است.»

وی در ادامه افزود: «چرا پاسی‌ها نباید در پیکره باشگاه و پیکره تیمی پاس دخالت داشته باشند. پاس بازیکنان بسیار بزرگی نظیر حبیبی، یاوری، شاهرخی، فرکی، کازرانی، حلوایی و نفرات دیگر دارد که به خوبی می‌توانند به تیم سابق‌شان خدمت کنند اما در کمال تعجب می‌بینیم که افرادی از تیم‌های دیگر خصوصا استقلال در متن کار هستند.»شرفی در پایان خاطرنشان ساخت: «من فکر می‌کنم فقط دو تیم استقلال و پرسپولیس نیستند که پیشکسوت دارند و تیم‌هایی نظیر پاس و شاهین هم هستند که پیشکسوت دارند نفراتی که می‌توانند سرپرست، مدیرفنی و حتی سرمربی یک تیم باشند.»

پورحیدری: آقای شرفی، شما بیایید جای من بنشینید

منصور پورحیدری در واکنش به اظهارات تند اصغر شرفی که عملکرد مدیرفنی پاس همدان و دادن چند پست به او را سخت به باد انتقاد گرفته، تاکید کرد: «آقایان بهتر است بدون تفکر سخن نگویند.» وی در ادامه گفت: «در‌حال حاضر پاس همدان شرایط چندان خوبی ندارد. به همین دلیل هر کسی هر چیزی که دلش می‌خواهد به زبان می‌آورد، اشکالی ندارد. من به نظر همه احترام می‌گذارم، اما توصیه می‌کنم قبل از اینکه حرف بزنند بهتر است چند دقیقه‌ای فکر کنند. حرف زدن بدون تفکر یعنی توهین.»

 پورحیدری افزود: «واقعا نمی‌دانم شرفی با طرح چنین مسئله‌ای چه هدفی دارد. اما اگر آقایان خیلی به پاس علاقه‌مند هستند بهتر است در خصوص این مسئله تحقیق کنند که چرا کار پاس به جایی رسید که مجبور شدند آن را واگذار کنند. در ضمن تیمی که در‌حال حاضر یک مجموعه برای موفقیت آن تلاش می‌کند پاس همدان است نه پاس تهران.»

مدیرفنی پاس همدان تاکید کرد: «در پاسخ به وصله‌هایی که آقای شرفی به ما چسبانده‌اند باید بگویم ما در پاس همدان بحث استقلالی‌ بودن نداریم. اصلا هیچ اشکالی ندارد. هر کسی که دلش می‌خواهد بیاید جای من کار کند. اصلا از خود شرفی می‌خواهم که جای من را بگیرد. اما مطمئن هستم که حتی یک روز هم دوام نمی‌آورد. ما با مشکلات فراوان این تیم را اداره می‌کنیم. اما دوستان به خودشان اجازه می‌دهند خیلی راحت درباره ما قضاوت کنند.»

کد خبر 89240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز